پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4116
-
الف
+

بازیگر فیلم «کلینت ایست وود» شانس اصلی دریافت اسکار شناخته شد

تام هنکس که تا کنون دو اسکار دریافت کرده، امسال نیز یکی از شانس‌های اصلی دریافت این جایزه است.

با توجه به بازی خوب تام هنکس در فیلم «سالی» به کارگردانی کلینت ایست وود رسانه‎های آمریکایی شانس اول دریافت اسکار را از آن این هنرمند دانستند.

به گزارش آی‌فیلم، تام هنکس هنرپیشه ۶۱ ساله و مشهور هالیوودی، با بازی درخشان خود در این فیلم سینمایی «سالی» توانست نظر بیشتر رسانه‌ها را به خود جلب کند.

«سالی» درباره زندگی واقعی یک خلبان به نام چلسی سالن برگر و ملقب به سالی است که چند سال پیش یک هواپیمای نیمه ساقط شده در حال پرواز را در سخت‌ترین شرایط و در حالی که یک موتور آن اصلا کار نمی‌کرد،‌ با سلامت کامل در فرودگاهی دور از مقصد اصلی‌اش در نقطه‌ای از آمریکا بر زمین نشاند بدون این که هیچ تلفات جانی بدهد اما از سوی اداره کنترل پرواز هواپیماها در این کشور متهم به ضعف در کنترل هواپیما و سوء مدیریت اوضاع شد.

هنکس طی سالهای ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ اوقات بالنسبه آرامی را گذراند و هر چند در زمینه تهیه و تولید فیلم ها حاضر و فعال بود اما در هیچ فیلم برجسته ای که هنر بازیگری وی را فریاد کند، حضور نیافت.

تام هنکس بعد از دو اسکار متوالی که در سالهای ۱۹۹۳ و 1994 برای فیلم های «فیلادلفیا» و «فارست گامپ» برد، در فیلم‌های «نجات سرباز رایان»، «ترمینال» و «پرت افتاده» هم بازی‌هایی درخوری ارائه داد ولی در تکرار چنان نمایش‌هایی از سوی او فاصله افتاد تا این که هنکس در سال ۲۰۱۳ با دو فیلم تحسین شده «کاپیتان فیلیپس» و «نجات خانم بنکس» دوباره به رادار رسانه‌ها بازگشت. سپس در سال ۲۰۱۵ در فیلم جنایی و سیاسی «پل جاسوس ها» ساخته استیون اسپیلبرگ هم خوش درخشید و اینک «سالی» ثابت کرده است که عبور اخیر وی از مرز ۶۰ سال هم چیزی از کارایی‌ها هنکس نکاسته است.

ص.گ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر